• Jak kupować na platformie B2B

Nawigacja w sklepie

Dołożyliśmy starań, aby kupowanie w naszym sklepie było proste i wygodne. Zadbaliśmy o czytelność stron naszych produktów i łatwość nawigacji przy wyborze towaru.

Powrót na stronę główną sklepu z dowolnej podstrony jest możliwy poprzez kliknięcie logo naszego sklepu w lewym górnym rogu bądź odnośnika "Strona główna" w górnym menu.

Logowanie i wylogowanie w naszym sklepie jest możliwe poprzez odnośnik "Logowanie/rejestracja" umieszczony w górnym menu sklepu lub przez stronę "Twoje konto".
 
Jeżeli chciał(a)byś skontaktować się z obsługą sklepu, pomoże Ci w tym strona "Kontakt", do której link został zamieszczony w górnym menu sklepu.

Na stronach naszego sklepu udostępniliśmy dwa rodzaje wyszukiwarki produktów: prostą i zaawansowaną. Przy korzystaniu z wyszukiwarki prostej, zawsze widocznej na stronie sklepu, otrzymasz rezultaty wyszukiwania w postaci listy produktów odpowiadających Twoim kryteriom.

Wyszukiwarka zaawansowana pozwala określić dodatkowe parametry i opcje wyszukiwania. W ten sposób możesz zawęzić swoje poszukiwania produktu.

Jeśli zainteresuje Cię konkretny produkt, po prostu przechodzisz na jego stronę poprzez kliknięcie na jego nazwę lub od razu wkładasz go do koszyka, używając przycisku "Dodaj do koszyka". Na stronie produktu możesz zapoznać się ze szczegółowym opisem towaru oraz jego cechami jak np. dostępne rozmiary czy kolory. Dowiesz się również, czy produkt jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go wysłać do Ciebie. W wyborze pomogą Ci też opinie innych użytkowników. Możesz także przejrzeć produkty powiązane z wybranym przez Ciebie oraz zapoznać się z dodatkowymi materiałami rozszerzającymi opis produktu (np. filmy wideo czy dokumentacje PDF). W widoku szczegółowym produktu jest również możliwość dodania go do koszyka.

Koszyk sklepowy

Koszyk sklepowy służy do przechowywania zakupów do czasu "podejścia do kasy", czyli do momentu finalizacji zamówienia w naszym sklepie. Każdy towar, który zamierzasz kupić, musisz najpierw włożyć do koszyka. Umożliwiają to odpowiednie przyciski przy każdym z produktów. Wyjątkiem mogą być towary chwilowo niedostępne, których włożenie do koszyka jest niemożliwe.

Zawartość swojego koszyka możesz modyfikować w dowolnej chwili przed finalizacją zamówienia. Każdy produkt możesz usunąć z koszyka, wpisując cyfrę "0" w polu "Ilość". Pole to służy również do zwiększania ilości wybranego produktu. Jeżeli chcesz kupić więcej sztuk, wpisz w pole wybraną liczbę.
Po każdej zmianie ilości któregoś z produktów w koszyku, naciśnij przycisk "Zmień" tak, aby jego zawartość została zaktualizowana.

 

Proces składania zamówienia

Proces składania zamówienia (po skompletowaniu wszystkich interesujących Cię towarów w koszyku), podzieliliśmy na cztery etapy:

 
Zaloguj się. W pierwszym kroku prosimy Cię o zalogowanie się do sklepu.
 
 
Określ adres dostawy. Drugi krok składania zamówienia to określenie adresu, na który wyślemy Twoje zamówienie. Gdy adres do wysyłki różni się od Twoich danych adresowych, będziesz mieć możliwość podania innego, dodatkowego adresu wysyłki. Możesz także zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT". Zadbaj o podanie prawidłowych danych do wysyłki.

 

Wybierz formę płatności i dostawy. W przedostatnim kroku wybierasz sposób płatności i dostawy. W oparciu o Twój wybór, wartość koszyka będzie automatycznie przeliczana. Zatwierdzenie wyboru formy płatności i dostawy kończy proces składania zamówienia.

 

Podsumowanie zamówienia. W tym miejscu informujemy Cię o złożonym zamówieniu. Jeżeli wybrałeś płatność on-line (bezpośrednie połączenie z bankiem lub np. karta kredytowa), będziesz mógł zapłacić bezpośrednio po wysłaniu zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku "Płacę". Płatność on-line jest realizowana przez serwis Platnosci.pl z zachowaniem wszelkich standardów bezpieczeństwa. Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, na ekranie monitora i w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie dane do przelewu na nasze konto bankowe. Na Twoją pocztę e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia. Może ono także zawierać (tylko, gdy to konieczne) prośbę o potwierdzenie zamówienia poprzez specjalnie skonstruowany link.

 
Po złożeniu zamówienia będziesz miał możliwość sprawdzania historii swoich zamówień oraz ich statusu po ponownym zalogowaniu się na stronach naszego sklepu (za pomocą linku "Logowanie/rejestracja", w górnym menu sklepu). Powiadomienia o statusie realizacji zamówienia będziesz także otrzymywał od nas e-mailem.

Po skompletowaniu Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o jego wysyłce. Prosimy, abyś zwrócił uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze. Ewentualne wątpliwości dotyczące stanu przesyłki zgłaszaj kurierowi. Jeżeli napotkasz na jakiekolwiek trudności, prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu.